top of page

Šrila Gurudeva pasakoja apie savo Dvasinį Mokytoją

(Šrilos Gurudevo paskaitos Kinijoje, Hong Konge, ištrauka. Paskaita vyko 2012 m. rugsėjo 11 d. Šioje paskaitoje Gurudeva pasakoja, kaip susitiko su savo Šrila Gurudeva, Šrila Bhaktivedanta Narajana Gosvami Maharadža)

"Kai atvykau į Devananda Gaudiya Mathą (šventyklą), Gurudeva suteikė man Hari-nama iniciaciją. Šią džiapa-malą (rodo savo malą) prieš 30 metų man įteikė Gurudeva. Vos įėjau į Jo kambarį, Jis paklausė: "Iš kur tu esi?" Atsakiau: "Krišna-Kripa yra mano dėdė, Krišna-Kripa brahmačaris." Dabar Jis yra Šrila Madhusūdana Maharadža iš Devananda Gaudiya Matho.

Šrila Madhusūdana Maharadža yra mano dėdė, Jam 75-eri (buvo tuo metu, kai vyko ši paskaita-vert.past.). Devananda Gaudiya Mathe Jis buvo kartu su Šrila Bhakti Pragjana Kėšava Gosvami Maharadža. Kai dėdei tebuvo septyneri ar aštuoneri metai, Jis paliko namus ir nuvyko į Devananda Gaudiya Mathą ir susitiko su Šrila Bhakti Pragjana Kėšava Gosvami Maharadža. Gurudeva labai Jį mylėjo.

Taigi, kai aš pirmąjį kartą sutikau Šrilą Gurudevą Narajaną Gosvamį Maharadžą, Jis suteikė man Hari-nama iniciaciją. Kartais eidavau į Šrilos Bhakti Rakšakos Šridharos Gosvamio Maharadžos šventyklą pasiklausyti Jo Hari-Kathos. Aš Jį tikrai labai myliu. Jis manęs prašė pasilikti toje šventykloje. Aš Jam pasakiau, kad pasiliksiu Devananda Gaudiya Mathe su Šrila Narajana Gosvami Maharadža ir savo dėde.

Tuo metu man buvo gal 20 ar 21-eri. Aš buvau kątik baigęs Kalkutos Ekonomikos universitetą. Buvau labai jaunas, ir Gurudeva buvo labai geras. Tad aš pasilikau su Juo. Nuo to laiko daug metų tarnavau savo dėdei, Madhusūdanai Maharadžai. Po metų Gurudeva pasakė, kad vykčiau su Juo į Mathurą. Aš visuomet tarnavau Gurudevai, gaminau Jam valgyti ir masažavau Jo pėdas."

Atsidavėlis: "Tirtha Maharadža taip pat?"

Šrila Gurudeva: "Kai atvykau, Tirtha Maharadža tuo metu buvo susitelkęs į šventraščių studijas. Prieš tai Jis taip pat tarnavo. Žinote, Gurudeva buvo labai gailestingas naujiesiems, ką tik atvykusiems pas Jį - visuomet suteikdavo galimybę tarnauti. Tuo metu mūsų, brahmačarių, buvo tik keli, gal penki ar šeši: Premananda Prabhu, Tirtha Maharadža, Madhava Maharadža, aš ir Krišna Dasa, kuris dabar vedęs. Kiti atvykdavo ir išvykdavo, nepasilikdavo ilgam. O mes visada buvome su Šrila Gurudeva. Po kelerių metų Rasananda, dabar Šridhara Maharadža, atvyko, bet Jis buvo Vrindavane. Mes visi visuomet buvome su Gurudeva. Kur būdavo Gurudeva, ten ir mes kartu."

Atsidavėlis: "Ar Šrila Narajana Gosvami Maharadža buvo griežtas jums tuo metu?"

Šrila Gurudeva: "Taip. Tačiau jis taip elgėsi iš meilės mums. Kai jūs mylite ką nors, esate jam griežtas: "Padaryk tą", "padaryk aną", kartais baratės. Gurudevas labai mus mylėjo. Kartu ir bardavo, bet visad suteikdavo meilės. Kasdien Jis mums skaitydavo tris-keturias paskaitas. Kartais Sandharbos paskaitas. Bhakti Sandharbos, Krišna Sandharbos. Tik mums. Tuo metu kiti žmonės neateidavo. Tik mes ten būdavome su Gurudevu. Džaiva dharma, Upadešamrita, Manaha šikša. Kasdien turėjome išmokti daug šlokų (posmelių iš šventraščių) ir tarnauti šventykloje: gaminti, plauti ir taip pat sukartoti vieną lakhą šventųjų Dievo Vardų (viena lakha lygi 64 ratams po 108 kartus mantros-vert.past.).

Ar suprantate šiuos dalykus? Atlikite bhadžaną ir sadhaną. Gurudeva labai intensyviai mus mokė bhadžanos ir sadhanos. Jis mus pasiimdavo į visur, kur keliaudavo. Jis vykdavo į Džaipurą, pasiimdavo ir mus, kad gautume Džaipuro Govindadevos daršaną. Jis keliaudavo į Navadvipą, irgi pasiimdavo mus kartu. Po Navadvipo parikramos Jis vėl mus pasiėmė kartu su savimi į Mathurą. Ar suprantate tai? Jis visada mumis rūpinosi, mokė, kaip gaminti, kaip aukoti-visko."

Atsidavėlis: "Kodėl Jūs pirmasis, išvykęs pamokslauti už Indijos ribų?"

Šrila Gurudeva: "Gurudeva išvyko pamokslauti už Indijos ribų 1996-aisiais metais. Aš išvykau 1997-aisiais. Tais metais aš atvykau į Londoną ir pamokslavau ten. Tada iš Anglijos į Olandiją, Vokietiją, Prancūziją. Taigi, Gurudeva ir aš pamokslavome tuo pačiu metu. Tuo metu tik Madhava Maharadža, Mavin Krišna brahmačaris, buvo su Gurudevu. Aš pamokslavau įvairiose šalyse: Anglijoje, Vokietijoje, Prancūzijoje, Brazilijoje. Brazilijoje tiek dvasinio potencialo. Aš nemoku jų kalbos, bet labai myliu atsidavėlius iš šios šalies. Ten dabar daug atsidavėlių."

Atsidavėlis: "Ar Šrila Narajana Gosvamis Maharadža Jus siuntė į Braziliją?"

Šrila Gurudeva: "Taip. Be Gurudevo malonės neįmanoma niekur keliauti. Jis ir dabar man suteikia įkvėpimo, ir aš keliauju... Be Gurudevo malonės tai būtų neįmanoma.

Jis man suteikė įkvėpimo, kad atvykčiau čia, į Kiniją. Be Gurudevo man suteikto įkvėpimo negalėčiau čia atvykti. Mes kaip maži šunyčiai. Maži šunyčiai patys nieko negali padaryti, tik jei kas nors su lazdele pastumia, jie eina. Guru malonė yra labai svarbi. Be Guru malonės nieko negalime padaryti. Nieko. Suprantate?

Mokinys visuomet turi galvoti, kad viskas vyksta su Gurudevo malone. Visuomet mąstykite: "Aš nepažįstu Šrimati Radhikos ir Šri Krišnos, Šri Čaitanjos Mahaprabhu malonės. Aš pažįstu tik Gurudevo malonę. Be Gurudevo malonės neįmanoma gauti Šri Čaitanjos Mahaprabhu, Radhos ir Krišnos malonės." Ar suprantate?

vairagya-yug bhakti-rasam prayatnair

apayayan mam anabhipsum andham

krpambudhir yah para-duhka-duhkhi

sanatanam tam prabhum asrayami

(Reikšmė: "Aš nenorėjau gerti bhakti-rasos nektaro, suteikiančio atsižadėjimą, tačiau Šrila Sanatana Gosvamis, kuris yra malonės vandenynas ir negali pakęsti to, kad kiti kenčia, uoliai skatino mane jį gerti. Todėl aš radau prieglobstį pas Šrila Sanataną Gosvamį, savo šikša-guru. (Vilapa-kusumandžalih - 6 - Šrila Raghunatha Dasa Gosvamis))

Be Gurudevo malonės-nė iš vietos.

Kai aš jį prisimenu... Labai sunku tai išreikšti. Šitiek meilės mums. Mes viską Jam atidavėme. Tuo metu mes su entuziazmu tarnavome savo Guru. Dabar Jis yra mūsų širdyse.

Haribol."


Naujausieji įkėlimai
Archyvas

© 2014 su Šrilos Gurudevo Malone. Kartokite Šventuosius Dievo Vardus ir būkite laimingi!

Harė Krišna Harė Krišna Krišna Krišna Harė Harė / Harė Rama Harė Rama Rama Rama Harė Harė

bottom of page